Llicència de primera ocupació i utilització parcial d’edificis i instal·lacions
És el tràmit administratiu indispensable per acreditar la finalització de l’obra, i que aquesta s’ha efectuat d’acord amb el projecte i les condicions imposades per aquest ajuntament, estant en condicions d’ésser utilitzada.
La llicència s’ha de formalitzar a l’ajuntament un cop finalitzades les obres les quals han de disposar de la corresponent llicència o permís municipal.
Tramitació:
- Adreceu-vos al Registre Municipal i presenteu la instància junt amb la documentació a presentar indicada a l’últim apartat.
- Un cop resolta la sol·licitud, us notificarem la resolució a la vostra adreça indicada per a notificacions.
Quin cost té:
L'establert a les Ordenances fiscals
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada o afectada pel tràmit. Un/a representant degudament autoritzat/da.
Cal aportar:
- Fotocòpia Certificat expedit per la Generalitat (Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació) i/o equivalent de l’Estat (Dirección General de Telecomunicaciones y tecnologías de la información – Jefatura Provincial de Barcelona),
- DNI, NIF o NIE del promotor (còpia compulsada)
- CIF de la societat promotora (còpia compulsada)
-
Instància segons model oficial.
- Còpia compulsada del Certificat de final de l’obra, visat pel col·legi corresponent.
- Fotocòpia Imprès 902 de sol·licitud d’alta obra nova a l’ORGT.
- Fotocòpia de l’escriptura de divisió horitzontal (només en edificis plurifamiliars).
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemàticament
Feu servir la Instància genèrica, afegint la documentació sol·licitada, de la seu Electrònica de l'Ajuntament
Tramitar ara