41 - S’ofereix al web una agenda d’activitats municipals i ciutadanes?
42 - Es publica el contacte amb la persona responsable de Premsa, Informació i/o Comunicació de la Institució?
43 - S’ofereix al web el directori d’entitats i associacions del municipi i/o el registre dels grups d’interès, si és el cas?
44 - S’ofereixen al web instruments de consultes i/o de participació sobre temes actuals d’interès local?
45 - S’ofereixen al web els resultats de les consultes i/o de participació sobre temes actuals d’interès local?
46 - S’ofereixen al web l'execució de les consultes i/o de participació sobre temes actuals d’interès local?
47 - S’ofereixen al web informació sobre altres mecanismes o ens de participació: consells territorials, consells de ciutat, consells sectorials?
48 - S’ofereix al web la Carta de Serveis i els compromisos davant la ciutadania?
En preparació
49 - Es proporcionen al web instruments per valorar els serveis i per presentar queixes o suggeriments sobre el seu funcionament?
50 - Es proporcionen al web resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes o suggeriments presentades?
51 - Es facilita el dret d'accés a la informació pública?
52 - S'informa periòdicament de totes les peticions rebudes i les resolucions emeses de les sol·licituds de dret d'accés?